1.7.07

sofa surfers

kommer bli så snyggt med min (ja min o min har ju inte köpt den ännu men men petitesser...) turkosa soffa mot den bruna fondväggen. me like!

har nu inhandlat nya köksstolar, "fåtölj" och lite annat smått o gott, nu är det bara vänta till augusti och sen börja inreda, wiiihooo!!!!

mitt nästa uppdrag är att hitta söta utemöbler till min balkong=) balkongen ska bli mysigast, carro ska sitta där och dricka öl och tessan ska sitta där och röka, och björn och tjocksteffe ska med sitta där och göra vad dom nu vill göra haha!

ja de är ju iaf typ många veckor tills dess och en omtenta med SUCK, i hate... eller ja den är väl iofs efter ja flyttar men skitsamma jobbigt är det iaf, blä.

2 veckor sen jävlar är det åka av som gäller hahaha ÖLAND ROOTS!!

peace

4 kommentarer:

Anonym sa...

TS sa nåt om att peta näsan på din balkong & Björn nåt om att pilla sig i naveln! Men ska inte DU vara på din balkong?! Hahaha!

Anonym sa...

JOHANNA FY FAN!
du har så rätt så du anar inte, jag ska förpesta din balkong med min odör och knäcka öl efter öl.
äre nåt hjärnspöke eller fyller du inte år snart?

well well, ska också göra omtenta..eller ja pluralis tack.

Anonym sa...

hej hej! hälsningar från Finland! sebbe å jag kommer oxå å tråmas på din balkong bara så du vet=)
synd att du inte kom till rymden. skulle ha varit kul, men nu har vi alla nån att sova ruset av hos i stan=) kram kram

Anonym sa...

Fan låter najs det där du! Det är ensamt här nu på locus asså. Mina päron kommer upp snart och jag åker la hem med dom i morrn redan kanske. Men snart så har vi augusti här och fan va sköj vi skall ha. :D Bara sådär allmänt rolig :P

ha d gött där hemma! /B