30.12.07

sen sist

imorgon är det dags igen, skumpa och klänning och skor man knappt kan gå i, men ska väl överleva denna nyårsafton som alla andra...
det blir ett relativt lugnt nyår i år tror jag.. börjar iaf med vin och mat hemma hos karolina sen iväg på fest, sen lite vin på nivå och sen skumpa nere på fisktorget och fyrverkerier såklart. blir bra det!
de senaste dagarna har jag spenderat i göteborg med björn, mycket mysigt=) kom hem idag efter en låååång bilfärd, trodde jag skulle somna där ett tag men med en stor kaffe från donken så löste det sig! körde dock fel, blev lite smått vansinnig... och nej det va inte i göteborg, som hade varit förståeligt, utan det va vid emmaboda 4 mil hemifrån... suck fick köra 4 extra mil bara för att jag är lite vimsig ibland...

på torsdag blir det borlänge igen, mams o paps kör upp mig, så snälla! och detta betyder att mamma och jag kan gå loss ordentligt på ikea på onsdag, oooh yes! har ju hela bilen att fylla, perfekt!


peace

Inga kommentarer: