18.3.08

tourism

går idag in på den 8:e sjukdagen, uuuunderbart!
nä men faktiskt börjar jag känna mig bättre nu, måste börja känna mig bättre ska ju jobba imorgon:S
men jag kan ju inte klaga, björn har pysslat om mig o lagat mat och grejat, tack tack sötis.

om två dagar åker vi hem till bergkvara och hälsar på mamma o pappa över påsk. ska bli skönt att komma hem som vanligt. på lördagen ska jag guida björn i karlskrona är det tänkt, lite marinmuseum och världens bästa kebab står på listan! sen får vi se när månsson-brothers har bestämt sig för att fylla år haha dvs vilken dag det blir fest! sist jag pratade med andreas lät det så här " ja alltså vi fyller ju år så det är klart det blir fest, men vet inte ifall det blir på fredagen eller lördagen, det beror på vilken dag vi fyller år på" hahahaha i ett nötskal!
söndag blir det tåg till göteborg och sen båt till brännö hem till björns pappa för en snabbvisit, måndag blir det tåg upp till stenungsund och hälsa på björns mamma och på tisdag tåg tillbaka till borlänge. blir mycket resande den här påsken men det ser jag fram emot!!

igår fick vi reda på att vi fick stipendiet vi sökte för drupa-mässan i dusseldorf, wiiiiiihooo! ska bli sjukt roligt, en av de största grafiska mässorna i världen oh yes! så vi får väl se hur maria, denisa och jag ska klara oss där hahaha, nää kommer gå fin fint! hmm jag undrar bara vart vi ska bo, redan i februari var alla hotell i stort sett fullbokade, eller ja vi hittade ett som var ledigt men vi kännde att vi inte kunde begära att få 64 000 kr/natt och person i 4 dagar.... men vi får väl tälta som de andra gt-studenterna gjorde för ett par år sen hahaha, nä aldrig i livet detta måste lösas och det gör det säkert!!

oh shit nu har våra bästa år börjat, gotta go


peace

Inga kommentarer: