9.7.09

shoes


Beställde 2 par skor i tisdags från Nelly, söta ballerinas ett par gammelrosa och ett par svarta. 69 :- styck på rean. Idag kom de. Jättefina men de rosa var lite trånga men de kanske ger med sig lite vem vet.

Igår var jag ledig, då passade vi på att åka upp och hälsa på Britt-Marie, Björn och lilla Birken. Jag tror nästan Birk känner igen oss nu, snart i alla fall det tycker jag är kul! Vi var och badade och så grillade vi framåt kvällen, mycket mysigt. Värre var det när vi skulle sova, jag kunde inte somna så jag låg vaken till klockan 4 på morgonen. Klockan 6 ringde klockan, då var det dags att äta frukost och sen åka tillbaka till Göteborg för att göra sig i ordning och sedan gå till jobbet. Om jag var trött, kanske tröttast. Men det gick bra att jobba ändå, mycket trevliga arbetskamrater och det underlättar ju mycket!


peace

Inga kommentarer: