9.11.09

i'm alive
Sådär ny vecka. Förra veckan gick helt åt tapetseringen och helgen gick till jobb men nu är jag tillbaka till mitt lugn igen! Vilket lyft det blev för lägenheten med nya tapeter det är så fräscht här nu, längtar till inflyttningsfesten :) Inte nog med att vi har nya tapeter vi har även fått en diskmaskin och det är himmelriket! Det är så skönt att bara ställa in all disk i maskinen så man slipper se det framme, i love it! Jag slänger upp lite bilder på bilddagboken från tapetseringen, klicka på länken till höger i menyn över andra bloggar och på "min bilddagbok". Jag har fotat med min mobiltelefon så det är ingen vidare kvalitet på bilderna men ska ta nya sedan när Björns kamera är laddad och vi har hittat överföringssladden! Här kommer ett litet smakprov i alla fall!



peace

2 kommentarer:

Denisa sa...

va fint d blev gumman:D
ska se om jag kan komma ska kolla biljetter o allt i veckan;) wiiehoo hälsa ha d bäst puss

Christofer sa...

Vi har samma tapet i vardagsrummet...galet snygg =)
Hoppas allt är bra med dig/er. Fan hörs för dåligt, skärpning. STOR kram