5.2.10

blå himmel
Vaknade klockan 6 imorse och kunde inte somna om. Låg bara och tänkte på de två killarna i 16-18 årsåldern som snodde jeans igår. Blir så arg, jag kände på mig att de skulle sno men så var jag ensam på avdelningen och hade andra kunder samtidigt. De var inne dagen innan med och kollade läget, antar jag. Ringde vakterna, men vad kan de göra liksom... Det är det som är så sjukt, att om någon går ut från vår butik och har snott något och det ljuter i larmbågarna så kan de bara säga "oj jag har glömt kvittot hemma och personalen glömde larma av min vara", säger de så kan de bara gå hem med allt de har plockat på sig för vi kan inte "bevisa" att de snott grejerna även fast vi VET. Fast om de här två killarna tjöt det inte för de hade plockat bort alla larm från jeansen, som jag hittade i de andra jeansen som de haft med sig in. Jag avskyr de små snorungarna. Hoppas dom får stryk hemma (så kanske man inte får säga men jag gör det ändå). Nästa gång killarna kommer in i butiken så ringer jag vakten på en gång så får de följa dem i hack i häl och in i provrummen med. Nu ska jag vara som en hök på jobbet, nu är det slut för idioterna som vill sno jeans.
Nog om det.
Idag skiner solen i Göteborg och det är fredag! Jobb mellan 12-19 och sen åker vi till Björns mamma över helgen. Gött!

peace

1 kommentar:

Anonym sa...

If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
[url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]transplant hair[/url]