18.8.07

tunagatan

så var man inflyttad i lägenheten inne i stan nu väntar jag bara på min soffa som ska komma nästa vecka, på torsdag närmare bestämt! Då blir det fint, nu känns det lite tomt sen måste jag köpa möbler till balkongen med=) csn ge mig pengar! haha

igår träffade jag ika vi var och fikade på waynes i flera timmar tror jag minsann det blev, mycket att prata om efter en hel sommar! var iaf jätteroligt, sen gjorde vi kupolen med haha
på kvällen satt jag och gjorde några tavlor, bilderna kanske inte är dom bästa haha men här ser ni iaf hur det blev på ett ungefär!


ikväll ska jag ut och äta med gänget på JC här uppe, ska på någon restaurang som heter Broken Dreams hhahahaahah vem fan döper en restaurang till Broken Dreams????? miffo!
sen blir det kanske utgång med!
















peace

ps. åt precis en godis som smakade chili/mandarin, den var stark! ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tja, najs bilder du klistrade ihop å så gillarna din lilla andy warhol hörna med ljus å allt:) Hoppas du hade kul på broken dreams:) Här är det linjär algebra till 100% el kanske 99% måste ju titta på tv oxå och surfa på nätet:)

Anonym sa...

Snajsigt! Bon eller? ;) hehe
Välkommen tillbaka :D ses snart där upee!