4.9.07

i ate landstinget

vad är det för fel på sjukvården i sverige?
tror dom att man ringer och ber om hjälp för att man tycker det är kul?
det är väl ingen annan än jag själv som vet hur sjuk jag är? blir cp. men visst jag kan köpa det ni rekomenderar på apoteket för att sen ringa om 2 dagar igen och säga det jag vet redan nu, nä det hjälpte inte...
är det inte deras jobb att hjälpa sjuka, vad är det som är så svårt med att ge mig en tid hos läkaren, dom tjänar ju bara på det, det är ju jag som får betala, idioter!

tack carro o tessan iaf som är på apoteket och jagar piller och nässpray åt mig!



peace
(ja inte för landstingets del då...)

4 kommentarer:

Tessan sa...

Vad du än gör, ät ingen bedövningstablett!! Jag är så hungrig, buhu...

Tessan sa...

Tror fan jag har en grekisk ost- & paprikapaj för resten! Tjoho, livet leker!!

Anonym sa...

landstinget borde få en dildo uppkörd i röven.
hjälpte nässprayet nåt då?
friskna till för faen! ;)

Anonym sa...

hahah ja han är min! BARA MIN! :)