27.10.07

fylle-msn:a

glöm fylleringning, nu är det fyllemsn som gäller haha
jerry och mina kära vänner hemma i kna ikväll:

Kjellsson säger:
tror du vi super nått idag elle
johanna säger:
haha kan tänka mig det, ngn särskild anledning kanske?
johanna säger:
inte för att det behövs hahaha
Kjellsson säger:
ingen anledninfg
johanna säger:
gott!
johanna säger:
är allt bra med er?
Kjellsson säger:
fint som snus
Kjellsson säger:
vi spelar rage againgstn the
Kjellsson säger:
killing in the name of
johanna säger:
ingen tråkig låt!
Kjellsson säger:
nääääääääääää
Kjellsson har precis skickat dig en vibb.
johanna säger:
haha
Kjellsson säger:
dont you die i
johanna säger:
jag har tenta imorgon, så drygt är de, men pallar inte plugga mer nu...
Kjellsson säger:
bara rööök då så blir det bätttre
Kjellsson säger:
johanna säger:
haha ja
johanna säger:
vilka är ni som festar då?
Kjellsson säger:
jag jake the skake jonsson hazzen sandere läsk pig
johanna säger:
haha ok
Kjellsson säger:
du skulle varit här
Kjellsson säger:
jacob är kåt som fan han hade knullat dig till himlen säger han
johanna säger:
haha
Kjellsson säger:
nä det var jag
Kjellsson säger:
hahahahahahahahahahahahhahahaha
Kjellsson säger:
eduroli'
johanna säger:
edubränd
johanna säger:
hahahah
johanna säger:
borta iaf


- hur kan man annat än att älska dom haha

peace

Inga kommentarer: