20.10.07

väx upp!

kan folk sluta vara så naiva, va fan liksom life's a bitch så är det bara get over it.
jag kanske inte är den smidigaste människan här i världen men jag är inte heller den som lovar något, så så är det punkt slut!

carro och jag var iaf snälla på kåren och pratade med folk vi inte kännde sen innan och för att inte tala om förfesten oj oj oj där överträffade vi oss själva! vi genomgick dålig musik, tråkigt prat, tjejen som slängde öl på mig osv... men vi höll skenet uppe och fick till slut trevligt ändå! very nice!
det mest misslyckade på kvällen måste ha varit björn, för ärligt björn hur gick det med ditt uppdrag du fick av mig o carro?? eller ja mitt gick ju bra men carros... hehe

nu ska det bli sightseeing för lisa i borlänge, systemet, kupolen ja de va väl det...



peace

Inga kommentarer: