23.11.07

2007.12.20. 12.30

eh ja, då ska jag åka hem, 1o timmars restid gott!
andra vitkiga datum:
  • 15 dec. Pierre till Kna
  • 20 dec. moi till Kna
  • 21 dec. Lisa till Kna
  • 21 dec. tvilling 2 Andreas till Kna
  • När kommer Stina då?
idag har jag hängt med mig själv hela dagen, mycket givande måste jag säga!
ska bryta min nyktra period ikväll, fast borde inte för väntar jag bara till söndag så har jag varit nykter i 3 veckor OCH DET va inte igår, men å andra sidan är det guitar hero 3 fest hos tjockis o bjömpa...hmm...meddelar hur det går...haha

annars så är det lisa o johanna som inte förstår sig på vad det är för allvarliga fel på tjejer (vi är då självklart inte inkluderade i den kategorin, vi har en helt egen. Sen om den är så bra är en annan fråga men vi är iaf inte så satans bittra och otäckt manipulerande och inte heller tjocka...) jag tar det...

ah just det vår grupp då, vi kan kalla den cp-gruppen så kanske ngn mår bättre...haha







peace

Inga kommentarer: