3.11.07

schizofreni på jc

schizofreni-tjejen var helt klart det bästa på jobbet idag hahahah, fast lite skrämmande ändå när hon säger till Åsa; -jag känner igen dig. Åsa säger snällt - jaså gör du det, jag känner inte igen dig du misstar dig nog. - nej jag känner igen dig. Åsa undrande sen om schizo-tjejen har sin lägenhet fylld med bilder på henne...

Nä men faktiskt det är helt galet hur många sjuka männsikor man träffar på i borlänge, nu menar jag inte att alla störda bor i borlänge, bara merparten... iaf den här tjejen ändrar humör och tonläge var och varannan minut och bad alla om hjälp medan man var upptagen med annat och då blev hon vansinnig för att man inte kunde hjälpa henne på en gång så då började hon skrika efter Åsa och till de andra stackars kunderna att ja hon tyckte minsann att man skulle gå till Lindex och Jack&Jones istället för där var det mycket billigare och bla bla bla... hahahahahaha jag höll på att skratta ihjäl mig!!! Sen en sekund senare var hon jättetrevlig och skulle hjälpa till och vika ihop jeansen och småprata... eh schizo, check!


peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

så du har en checklista :D haha

en jag flyttade nu så har jag typ bara stött på bra människor. eller så är de tjag som e glad och det smittar av sig på alla jag träffar. hehe

Anonym sa...

och med det menar du att jag är schizo då????? hahhahaah eller?