27.2.08

skjut mig

är så satans trött på skolan o hela jävla borlänge (borlänge och jävla tycks vara ngt av en återkommande fras...), tjoho. eller egentligen är jag inte så trött på borlänge jämt men det är så bra o ha som ursäkt haha.

sen är jag tydligen en människa som ska vara glad och rolig hela tiden (omänsklig), nej jag går inte på amfetamin så jag orkar inte det...
något som visserligen skulle behövas med tanke på hur mycket vi har att göra till på måndag, men jag tror jag håller mig till kokain eller koffein kanske det heter...kul skämt verkligen... annars så är ju kate moss något av en favorit.

äntligen har jag bestämt mig för parfym, blir ett byte till en ny doft för alla som vill veta. testade dofterna på björn och christofer mfl haha stackarna, lukta på den här o på den här o på den här...jag fick ont i huvudet till slut av allt luktande och fick trycka i mig panodil på föreläsningen.

ok dags att ta tag i grafisk profil och redesign av glamour...


peace

Inga kommentarer: