26.5.08

düsseldorf

Om tre dagar drar vi till Düsseldorf, tiden har liksom försvunnit det har gått så sjukt fort, skönt! Ska bli askul verkligen, fet mässa och sjukt mycket folk. På lördag ska vi utforska Düsseldorfs uteliv med oooooh yes! Är så festsugen men inte på Borlänge så det blir perfekt, sen blir det fest i Göteborg resten av sommaren.

När vi kommer tillbaka från Tyskland blir det jobb 10 dagar typ och sen bye bye Borlänge och hej hej Göteborg. Midsommar blir i Karlskrona ute på Aspö, längtar!!!

Kan ju tillägga att det här året har jag nog inte lärt mig ett skit faktiskt, fattar inte vad det är för kurser vi har haft, inga man har haft nytta av eller lärt sig något av i alla fall och det suger. Den enda vettiga kursen är organisationsteori, men den är en fristående kurs som jag sökt själv, ja jag säger då det...
Till hösten blir det iaf grafisk designhistoria och förpackningsdesign och fler roliga kurser=) Tryckteknik 2 kan han stoppa upp någonstans, aldrig i livet att jag läser den, idiot...


peace


Inga kommentarer: