7.6.08

värmeslag

det är sååå varmt i min lägenhet, eller vår lägenhet eftersom sötis och jag är sambos nu =), härom natten kunde jag inte sova för att det var så varmt, sen blev det ju inte bättre av att alla studenter valde att ta vår gata fram och tillbaka om och om igen med blåstutor och skrik... suck, jag fick gå upp och stänga balkongdörren (som om det inte var varmt nog redan...) men det räckte inte så då fick jag plugga in mina hörlurar (utan musik haha) i öronen för att få bort oljudet, jag säger då det...

idag tog jag fast en snattare på jobbet, en liten småtjej som snattade ett linne. så jag satt i nästan 2 timmar med henne på kontoret och väntade på polisen. dumma snorunge nu blev det ingen donken-fika för mig och erica, typiskt! det är kul att höra alla snattares förklaringar till varför dom gjorde det. den vanligaste måste nog vara: "men alltså jag ska sova över hos min kompis det är därför jag har massa kläder i min väska, hallååååå". jag blir så trött...

nu är det bara 9 dagar tills jag åker till göteborg, fan det lät inte så lite som jag hoppades det skulle göra. det känns bara som en evighet. hmm typiskt.


peace

Inga kommentarer: