11.6.08

regn eller?

lyckades ta mig fram och tillbaka till högskolan utan att det började regna, ser ut som att det ska komma värsta skyfallet i vilken sekund som helst (och har gjort det i 3 timmar nu typ) men det verkar inte komma något.
hahahah alltså nu är jag väl ändå så uttråkad man bara kan bli om jag till och med bloggar om vädret...suck.

willys är ett skitställe, eller iaf kassorna herregud är det inte en utvecklingsstörd gammal idiotisk kärring i kassan så är det halva jävla ålderdomshemmet som är där och handlar och tar i snitt ca 20 MINUTER på sig i kassan och på att plocka ner varorna. idag fick jag stå där man betalar och plocka ner mina varor för att det var två tanter (som mycket väl kunde plockat i snabbare, men ooo så trevligt det är och vara i matbutiken när man är gammal och störa alla normala människor med ett liv, eller ja just nu har jag väl inget liv men ja its just a point) så i alla fall kan man inte införa tider då gamlingarna får handla?


peace

Inga kommentarer: