29.10.09

finito
Nu är jag äntligen klar med kompletteringarna i ex-jobbet tjoho! Väntar bara på svar från Gustav angående referens till rapport. Så nu ska jag snart iväg och köra skivstångspass på fettis och svettis sen ska jag fortsätta leta jobb. Har sökt typ 10 stycken och alla verkar roliga så man får väl ha hoppet uppe trots att alla vill ha folk med erfarenhet. Men vad tusan om jag bara lyckas ta mig till en intervju så ska det nog inte vara några problem, problemet är bara att komma dit! Än så länge är det ingen panik för jag pluggar ju en sista kurs och jobbar på JC varannan helg men i januari så har jag bara JC varannan helg och det kommer inte bli så bra rent ekonomiskt. Jag vill jobba jobba jobba, ser verkligen fram emot det så ge mig jobb så kommer jag arbeta dygnet runt om så behövs!

peace

Inga kommentarer: