28.10.09

spackel
I måndags så började vi förbereda inför tapetseringen till helgen, eller ja Björn började redan i lördags med att måla taket. Men i måndags så spacklade jag och Britt-Marie hela vardagsrummet och hallen och slipade ut alla ojämnheter sen fixade vi även alla springor som var mellan listerna och väggen. Grundarbetet är nu väl utfört! På fredag ska jag ta mig an sovrummet det var faktiskt rätt kul att spackla och hålla på, kanske mest för att man gör det för sin egen vinnings skull och inte någon annans hehe.

Om några veckor ska vi åka hem till Bergkvara och hälsa på. Jag har inte varit hemma sen i påskas så det ska bli så roligt! Träffa massa gamla kompisar och shoppa med mamma och cykla Ragnaborundan. På helgen ska vi på bröllop, min farbror ska gifta sig. Det blir ett förmiddagsbröllop på kvällen åker de iväg till Maldiverna på smekmånad, lite avundsjuk faktiskt.

Home sweet home


peace

2 kommentarer:

Denisa sa...

wiiiie=))))

ika sa...

bildebevis på lghten sen tack:)