22.1.07

Mitt 2006

Johannas 2006 - What happened?!

Januari
Waynes Coffee var haket - Pirogen och jag pluggade ihjäl oss där eller ja designade ihjäl oss! Det blev både lunch, fika o middag där många gånger haha!

Februari
Kino Nattklubb fyllde 2 år, en jävla fest!!! hahahaha

Mars
Idiotpluggning då C-kursen i Grafisk Kommunikation avslutades. Oj oj oj... åter på Waynes hela dagarna!
Sen belöning för pluggandet BARCELONA i några veckor, hälsade på Maggie och chillade mest hela tiden, i love Barcelona!!!!

April
I mitten av april var det åter dags att återgå till heltidsjobbet på JC med blandade känslor, blev dock mycket roligare än vad jag trodde! I love mina arbetskompisar där!
Många konserter blev det i april med bland annat Looptroop på Kino - me like!

Maj
Sa upp mig på jobbet efter 3 år...
Mycket fest, sjukt mycket fest - ja jag bodde typ hemma hos alla mina kompisar i Karlskrona haha!

Juni - Juli - Augusti (satans Gyllene Tider - i hate)
GREKLAND - Chrissoscalitissa! Jobb jobb jobb... fest fest fest... oh god min stackars lever haha!
Kom hem sliten som fan och fetare än någonsin med shiiit... Flyttade direkt till Borlänge och började plugga Grafisk Teknologi & Design... träffade massa skoj folk och en satans tysk till idiot... fick smått panik av alla kineser... åkte inlines som en galning...

September
Åkte hem till Karlskrona en sväng annars en rätt så händelselös månad måste jag säga hmm... var väl mest plugg och fest.

Oktober
Plugg och fest...

November
Inleddes med en tentavecka... sen back to normal dvs plugg och fest...

December
Nisse var här och hälsade på - jag var för full för Flamingo hahaha!!!
Julfester hit och dit... Barbeque-party på Locus...
Och sen jul och nyår som va hemma i Karlskrona!!!

Eh fan va tomt det var på hösten då haha men shit man kan ju inte skriva varenda fest och allt som händer... men man lärde känna massa nya roliga människor och lärde sig gå i skolan igen haha. Hmm har nog glömt en massa som har hänt men men det gör man väl, kommer jag på det får jag väl uppdatera haha!

That's it, 2006

1 kommentar:

Anonym sa...

Se där ja! Du fick ihop ett helt år till slut. Ja då är det bara att förbereda sig på alla nya äventyr det kommande året. ha d gött1