10.1.07

this is me...?

okej, fick av tessan att jag ska skriva 4 sanna påståenden om mig själv och ett falskt, efter att ha gett henne alla bra förslag så vet jag inte riktigt vad jag ska komma upp med... men ni ska i alla fall gissa vilket som är falskt, alltså mycket lättare för er än för mig. suck. tänk tänk tänk.... hmm okej:

1) Jag har stått i en myrstack utan skor.
2) Jag kan tala eller säga olika saker på 16 olika språk.
3) Jag har under ett par månader råkat ha sönder saker för ca. 20,000 kronor.
4) Jag har suttit i fyllecell.
5) Jag har fuskat på ett prov.

Thats it my friends, roligare än så blir det inte haha... Nöjd nu tessan?=) Och Tjocksteffe du borde va ännu nöjdare för det här ska man tydligen skicka vidare så nu är det din tur, sorry... haha

Enjoy!

6 kommentarer:

Anonym sa...

ger mig ut med första gissningen.. tor itne johanna suttit i fyllecell inte ;) //Tjocksteffe.

Anonym sa...

Hehe ja det skulle inte förvåna mig det minsta ;) tar alternativ 1 jag :P
/Björn

Tessan sa...

Jag tror inte heller att du har suttit i fyllecell! Men vem har inte fuskat på ett prov?? Hmmm... Tror att det är en luring! Nä, jag håller mig till fyllecellen! =)

Anonym sa...

hehe johanna va fan får du allt ifrån! jag tror inte du har vart så dum o stått i en myrstack. / johan

Anonym sa...

tror inte du har suttit i fyllecell allt d andra råkar va mkt möjlitg att du har varit me om;) hihi pössen denisa

Anonym sa...

nr 4 tror jag är fel! hoppas du har det bra! puss puss / carolina