11.1.07

so this is me then!

Ok här kommer sanningen, håll i hatten!

1) Jag har stått i en myrstack utan skor.
Sant! Jag var typ 5 år och skulle imponera på mina killkompisar i Tyresö... sprang hem gråtandes och med myror över hela kroppen... inte så imponerande kanske. haha!

2) Jag kan tala eller säga olika saker på 16 olika språk.
Sant! Locus är mycket kultiverande...

3) Jag har under ett par månader råkat ha sönder saker för ca 20 000 kronor.
Sant! Jag hade sönder min laptop, eller jag var ju inte ensam om att ha sönder den... och sen min mobiltelefon med...suck.

4) Jag har suttit i fyllecell.
Sant! Hahahahaha vi hade galna rugby-fester under gymnasietiden och en spårade ut... halva klassen va på polishuset den kvällen/natten tills våra föräldrar fick komma och hämta oss!!!

5) Jag har fuskat på ett prov.
Falskt! Vad ska jag säga, im a good girl...hehe

Så, så var det med det! Haha!!! Ingen gissade rätt sorry jag tar hand om vinsten som råkade vara en resa till Karibien...

Ikväll var vi ute och tog en kvällscigg med boris, sen kom vova och markus med och så va halva locus på plats på balkongen haha. spanjackerna är tillbaka och vi hoppas åter på att kunna infiltrera derar gäng. Nu har jag en veckas ingenting framför mig... först nästa lördag som jag ska jobba, har iofs 2 timmars seminarium på onsdag nästa vecka men det lär man väl överleva!

Ciao!