27.3.07

okej

För att få bort tankarna från plugg och annat som får en på dåligt humör osv... så tänkte jag fördriva min tid med något som Björn hade på sin blogg.

:: Regler ::
1. Sätt din musikspelare på shuffle.
2. Tryck bara på nästa låt mellan varje fråga.
3. Använd låttiteln som svar på frågan även om det inte stämmer in nån stans.

FUSKA INTE!
Okej lets go!!
How are you feeling today?
Counting Crows - Time and Time Again
Kommentar: ja för mycket tid för att tänka och för lite tid att plugga...suck
How do your friends see you?
Wyclef Jean - However You Want It
Kommentar: jaha, haha
Will you get married?
Antony and The Johnsons - Twilight
Kommentar: skymning?? jaha - nej men förmodligen inte, de verkar ju mörkt...
What is your best friend's theme song?
Chicago - I'm A Man
Kommentar: haha nej det är han verkligen inte hahaha
What is the story of your life?
David Gray - Silver Lining
Kommentar: ingenting ont som inte har något gott med sig tydligen
What was high school like?
Lil' Kim - Answer Machine
Kommentar: nej jag var aldrig hemma, var mest på biobar haha
How can you get ahead in life?
Khia - My Neck, My Back
Kommentar: hmm....
What is the best thing about your friends?
Danko Jones - Bounce
Kommentar: ja dom tycker om att dansa=)
What is tonight going to be like?
Queen - Dancer
Kommentar: nja knappast
What is in store for the remainder of this weekend?
Jimi Hendrix - Highway Chile
Kommentar: eh varför då
What song describes you?
Sean Price - P-body
Kommentar: hahahahahaha jaha
To describe your grandparents?
50 Cent - A Lil Bit of Everything
Kommentar: eh nja tror knappast dom håller på med sånt som sången handlar om (läs droger!) haha hoppas jag inte iaf...
How is your life going?
Damian Marley - Stuck In Between
Kommentar: minst sagt...
What song will they play at your funeral?
The Cranberries - Every Morning
Kommentar: ja det kan väl bli fint
How does the world see you?
Promoe - Eurotrash
Kommentar: jaha där ser man haha
Will you have a happy life?
James Blunt - Wisemen
Kommentar: svårttolkat där...hmm.. vad säger de visemännen om mig tro
What do your friends really think of you?
Eskobar - She's Not There
Kommentar: är jag inte där för dom??? eller är jag uppe i det blå haha eller gråt om det är det första...
Do people secretly lust after you?
Jeff Buckley - Last Goodbye
Kommentar: tydligen inte
How can I make myself happy?
Queen - Killer Queen
Kommentar: ska jag bli lite tuffare för att bli lycklig?
What should you do with your life?
Saian Supa Crew - Objectif
Kommentar: nej skulle inte tro att det blir något mer franskt för mig i livet inte...pöh!
Will you ever have children?
Looptroop - Don't Hate The Player
Kommentar: player, jag? inte nu längre...
Haha det här var roligare än jag trodde och så slapp jag plugga i en kvart med! Gott!!!

4 kommentarer:

Tessan sa...

Hahaha! Ja, listorna är väldigt bra att ha ibland! =)

Anonym sa...

Haha ja sedär! Visst va det roligt :D Man kan ju få vissa saker till precis det man vill :D

Anonym sa...

haha, så roligt ju =)

Anonym sa...

Blogg more u b*tch ;)