22.3.07

sleepless - i hate this

klockan är 04,25... jag sov i en eller två timmar typ sen vaknade jag igen... hatar det här, tänker för mycket... får panik över att jag inte ska kunna eller hinna koncentrera mig på tentan. allt blir fel. jag trodde jag hade lärt mig av mina misstag, jag vet så väl att det inte är något för mig, att det inte brukar sluta så lyckat, ändå ska man alltid få för sig att det är annorlunda den här gången. satans skit. jag vill bara åka hem, fly från allt, bete mig som om jag vore ett barn, åka hem till mamma och bara glömma allt för ett tag, eller gärna för alltid...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur du känner dig. Jag var i samma sits för inte allt för länge sen. Men Det e bara att kämpa vidare! La familja loves ya!!! hehe :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Håller med. Kämpa på Johanna!
Tur du inte är ensam här iallafall. Du kan alltid snacka med oss.
Det löser sig, annars om du ber riktigt snällt tar jag kökskniven och styckar honom.
kram!

Anonym sa...

d blir snart bättre... lovar. kramar från mig