14.3.07

reflektion kring bildproduktion - check


sådär ja, idag fick jag tummen ur och lämnade in min ansökan, på tiden!
såå dags att börja flumma eller ja först i vecka 19, vilket betyder att från vecka 14 fram till 19 har jag i stort sett ledigt förutom bildbehandlingen då, me like! hmm om jag inte ska gå på organisationen med.... ja det låter jag vara osagt än så länge....

idag skiner solen, igår med, imorgon i hope!

ps. ibland när jag fyller år tycker jag det är jobbigt att bestämma om jag ska ha en dubbel espresso eller en enkel tullipan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

FAN VAD NICE! då kan du bli vår bullmamma som är hemma o bakar kakor o bullar lagom tills vi kommer hem från skolan likt små barn ;D tyckte jag var en bra idé eller? haha.

tjong balle

Anonym sa...

Ja ser fram emot bullarna ja!!!

Najs bild! du som lekt eller?