11.7.08

fort går det

shit va tiden går fort nu är det helg igen och snart är man tillbaka i borlänge med :S fast jag längtar faktiskt lite tillbaka, otroligt att man säger det... förra helgen var vi ute på brännö. på lördagen åkte vi ut med peters båt och badade på några klippor/berg vad det nu var. sen fiskade vi makrill, fast jag fick ingen fångst men de andra fick 14 stycken tillsammans. jag är fiskarnas vän haha. sen blev det såklart grillning av fångsten på kvällen, fast björn och jag grillade vegetariska hamburgare haha men de va gott!! på söndagen så hälsade vi på björns farfar och sen hans mormor och morfar med. är hur mysigt som helst där ute!! den här veckan så har mina föräldrar varit här och hälsat på så vi var på Röhsska museét som är ett konsthantverk och designmuseum. det va niiice kom därifrån med en fin bok som jag fick av pappa=) sen var vi ute och käkade och en kväll var vi hemma hos björn och mig och åt middag. och igår åkte dom hem. kort och koncist. och annars... jag börjar hitta lite i göteborg nu känns inte så stort längre som det gjorde för några veckor sen så det är skönt! men tro inte att jag kan guida er för det.... jag hittar liksom mest hem och så... hahaha

oj oj oj höll på att glömma 2 viktiga händelser.
1. jag har en ny mobil, världens finaste samsung soul=)
2. i måndags var jag på min första ifk-match och vi fick biljetter till VIP-läktaren av magnussons morbror. så innan matchen började så fick man middag med vin/öl och så pratade ifks tränar
e om lite skit som jag inte förstod... och sen pratade någon gammal fotbollsveteran som hette stig någonting. så där satt vi med båda lagens "regeringar" och lite företag och gottade oss. sen det bästa (eftersom det regnade och var lite rått ute) i halvlek fick man komma in och få kaffe och kaka!! kan absolut tänka mig fler ifk-matcher...












bild till vänster: henke larsson någonstans
bild till höger: ifk:s klack som sjöng hela tiden typ

peace

Inga kommentarer: