15.7.08

sjuk

jaha så var man sjuk igen, igår efter vår vända inne i stan-biblioteket-frisör-mac forum- så kom vi hem och slocknade båda två i soffan och sov till klockan 20 och imorse gick björn upp 05.25 som vanligt så då var jag vaken en stund men sen jävlar sov jag till 10.50. när jag sover så länge är jag garanterat sjuk eller jävligt bakfull haha! så idag ligger jag i soffan och glor på tv. ska skriva min marknadsförings etik grej sen med men det blir nog inga problem hoppas jag, lite kan jag tänka fortfarande.

i helgen hade vi stadsdelsrundvandring. vi var och kollade på de stadsdelar i göteborg som vi kan tänka oss att bo i efter vi är klara i borlänge. först åkte vi ut till nybyggda eriksberg, lite av min favorit så jäkla fräscht men ack så dyrt.., sen tog vi båten tillbaka till majorna och kollade lite där och sen gick vi omkring lite i haga/linné, också en favorit, sen till sist kollade vi bagargården. masthugget ligger också på listan men där har vi varit innan.

är nog tur att jag är sjuk, igår var det 5 tjejer som blev överfallna av en man här i kortedala alla inom 90 minuter. så är det inte fiskmåsar man blir attackerad av så är det något mongo som kastar sten och slåss. tur att jag hade björn med mig på hemvägen igår!


peace

Inga kommentarer: