5.8.08

2 kvar

sådär nu har jag bara på 2 tentor, eller 1 1/2 egentligen, kvar i mina sommarkurser! hoppas allt blir godkänt bara. i den ena kursen, människa maskin- interaktion, är dom helt jävla otroligt otydliga med vad som ska vara med och vad som krävs, blir så irriterad. men nu har jag bara en halv uppgift kvar där så! sen är det den sista tentan/arbetet i marknadsföringsetiken också, där vet jag inte alls vad jag ska skriva om, man väljer fritt inom ämnet så det gör det svårare att bestämma sig för något hehe.

till helgen är det way out west, jag hoppas verkligen det slutar regna tills dess. sen på söndagen så åker jag hem till mamma och pappa i några dagar och blir ompysslad :) och efter det är det dags att börja plugga till organisationstentan, sen borlänge, sen samos!


peace

1 kommentar:

Anonym sa...

haha då kan du bli maskoten på kräftskivan.
nej men allvarligt, visst vore det trevligt. dra ihop alla från allas gäng o festa loss ute i det gröna. vi får styra det. jag och camilla ska anorda detta =)