15.8.08

pluggeliplugg

igår på tåget till göteborg började jag plugga på organisationstentan som jag missade när jag var in das germany mannen mittemot mig tyckte jag var en stackars sate som behövde plugga företagsekonomi... jag förklarade att det inte var så synd om mig som det såg ut utan att jag egentligen läser grafisk design. Han var prefekt i kommunikation och design.

Idag har jag fortsatt pluggandet, grejen är att det tar så lång tid för mig att plugga för att jag sitter och gör mina anteckningar fina med tjocka bokstäver och krumelurer så att det ska bli lite roligare... inte så värst effektivt men fint blir det och det blir faktiskt lättare att komma ihåg också. Man tänker bara på den där krumeluren eller den där färgen så får man upp en bild och ser bokstäverna framför sig, eller nåt sånt haha! Låter som jag är värsta mongot...

Nu är det fredag kväll och pluggandet får vara slut för idag. Nu står grillad kyckling (köpt) och potatissallad på menyn och till det ett glas rött och lite vitlöksbröd.


peace

Inga kommentarer: