13.8.08

hemma i bergkvara

i söndags åkte jag hem till bergkvara och imorgon åker jag hem till göteborg igen. åkte hit och blev sjuk igen... så har inte hunnit med så mycket som jag velat men har haft det supermysigt hemma hos mina föräldrar istället!

i måndags var jag i alla fall och hälsade på marina och bebisen, fast bebisen är i magen fortfarande men jag kände den iaf och såg den nästan med för den delen haha den sparkade som en galning så jag trodde nästan hennes mage skulle spricka. marina var så fin med sin mage.

ikväll ska jag till kalmar och träffa emelie som jag inte har träffat sen förra sommaren, det ska bli kul. ska käka lite och sen köra dit. imorgon är det tänkt att vi ska hinna käka lite lunch i karlskrona innan tåget går så då hinner jag hälsa på på JC med! är i göteborg 21,20 imorgonkväll då blir det myskväll med björn :)


peace

Inga kommentarer: