29.9.08

färjan

Haha ikväll vet jag vad jag ska kolla på, kanal 5:s nya serie Färjan. Älskar Aftonbladets rubriker idag: Vädjan: Visa ej otroheten.

Att ingen kommit på detta tidigare kan blir hur bra som helst ju! Tur att det inte är Polen-färjan från Karlskrona som det är filmat på i alla fall hahaha. Fy fan alltså det är hur roligt som helts det här, skadeglädje är den enda sanna glädjen!

Breven till Kanal 5

JAG VAR GANSKA BERUSAD

”Minns inte allt jag gjorde den där gången och är lite orolig. Jag var ganska berusad och dansade med ganska många. Snälla, finns en chans att få komma och titta innan det visas? Jag vet inte vad min familj kommer säga om de får se.”

MED EN ANNAN MAN

”På en kryssning med Cinderella var jag med en annan man. Jag berättade det för min kille efteråt och vi har pratat jättemycket om det. Nu känns det som vi rett upp det hela och det skulle kännas otroligt jobbigt om det kom med i bild och rev upp alla sår igen.”

EN KUL GREJ

”Kom på efteråt att jag kysste bartendern. Det var bara en kul grej, inget annat. Men jag är rädd för hur min kille ska reagera om det visas i tv. Är det med i programmet?”

DETTA KÄNNS FARLIGT

”Hmmm ... Känns livsfarligt detta ... Tror vi kanske kommer att titta fram där i nån vrår ... hjälp”

JAG BLEV GRAVID

”Jag var iväg med Cinderella tidigare i år och vill absolut inte att ni ska visa något från den resan. Efter resan blev jag gravid och jag vill verkligen inte att min man ska se vad jag gjorde.”

VEM BRYDDE SIG DÅ?

”Jaha, sedärja, kanske man syns på dansgolvet då jag försöker lära mig bugga ... kameran var där hela tiden, men vem brydde sig DÅ. Får inte missas”

Klockan 20 mina vänner!


peace

Inga kommentarer: