18.9.08

TV-skit

Idag har vi varit och köpt en ny TV, den är vit och fiiiin.
Ja min gamla TV gick sönder bara sådär, jag vet inte vad det är med mig och elektronik allt bara kollapsar. Så nu är min MacBook några tusenlappar ännu längre bort, typiskt. Men vem behöver kunna scrolla...

I helgen är det 25-årsfest för Björn så då blir det kalas och sen kanske en vända till Flamingo (har hört ryktesvägen att Dogge Doggelito ska dit med gogo-tjejer o grejer hahaha) kan bli hur bra som helst. Allra bäst blir det om Lisas förkylning försvinner så hon kommer upp från el capital och såklart om Björns bror kommer med för då blir Björn så glad!

Ikväll är det kåren men med en gammal förkylning hängandes efter mig så säger mitt sunda förnuft mig att stanna hemma och kolla på TV så jag antar att det får bli så.


peace

Inga kommentarer: