14.9.08

happyyyy birthday sweetie

Det var ingen dålig fylla jag drog till med i onsdags... jag som bara skulle dricka några glas vin... istället slutar det med att jag shotar ren vodka och går hem klockan 23... björn hade tydligen ett himla sjå med att få hem mig... sen spydde jag i 3 timmar på natten, lovely... ja sen spydde jag dagen efter med... nej det blev ingen skola för johanna i torsdags...

Igår gick jag upp 04.45 och åkte till Sundsvall med Denisa, Helena och Karol. Var helt slut när vi kom fram och då hade vi 6 timmars föreläsningar framför oss. Som tur var så var det väldigt intressant så det var helt klart värt det! Vi gick igenom Art Nouveau, fransk, engelsk och amerikansk och så konstnärer kopplade till dessa.

Idag är det min älsklings födelesdag så imorse trotsade jag mina bihålor (ja jag är sjuk som vanligt) och gick till Ica och handlade god frukost och bakelse. Sen gjorde jag en fin bricka med paket, frukost, blommor och tårta med ljus i till sötisen och sen så väckte jag honom sjungandes ja må han leva. Ibland är jag inte så tokig! Glömde dock ta kort på spektaklet, typiskt!

GRATTIS MIN ÄLSKLING, nu är du 25 :)

peace

1 kommentar:

Tessan sa...

gulligt gjort, ibland förvånar man sig själv. :)