3.12.08

blog award, johanna style

Tack Ika för blog awarden och var så goda alex o calle schulman, 1000 apor är sjukt roligt, Ika (right back at ya) ni får med blog award, måtte dom bli glada! Jag körde en liten egen variant, bilden var ju inte så fin hehe. Aja nog om det.

Imorse var vi och tränade efter att jag varit hos optikern och gjort synundersökning och beställt glasögon, det blev inte de gråa bågarna utan ett par brunaktiga istället, grymma! Sen träffa jag Ika och Kajsa i skolan och vi planerade vårt projekt i trycksaksproduktionen. Idéer kan vara vårt mellannamn. Allt från glasspinnar till lego diskuterades. Det vi ska göra är en monter och broschyrer, flyers som ska finnas på båtmässan i Helsingfors i februari nästa år. Grymt roligt, det blir första gången i Finland för både mig och Kajsa.

Nu har jag ätit soppa och sen lite godis, usch jag är en sådan godisgris säkert att träningen ger resultat när jag äter godis sen på kvällen haha aja får bättra mig. Jag köpte ju godis för att ha myskväll ensam hemma faktiskt det är min ursäkt haha, Björn är på Bolanche på någon press grejsimojs med Boomtown och Peace and Love, de ska tydligen ha något samarbete nästa festival så här ligger jag i soffan och kollar på vänner och äter apelsinklyftsformad choklad, har glömt vad den heter hmm bågar någonting, never mind.

På fredag ska vi, vi är Denisa, Helena och Karol, åka till Sundsvall, hade tänkt att strunta i att åka upp men tydligen kunde man inte hoppa över denna gången utan bara förra, my ass. Aja så får i alla fall åka upp, så drygt men men. Så ska trots att jag, efter Marias och min hemska vandrarhemsupplevelse i Uppsala, svor att aldrig mer sätta min fot på ett sunkigt vandrarhem göra just detta. En natt ska jag väl klara, får duscha extra länge här hemma på fredag så kan jag kanske hoppa över det på lördagsmorgonen och på så sätt klara mig undan duscharna på vandrarhemmet. Aja detta är sista träffen på kursen så får väl bara bita ihop och försöka att inte vara dryg mot läraren för att han tvingade upp mig till Sundsvall (typ hans fel iaf haha). Usch.

peace

Inga kommentarer: