1.12.08

happyyyy!!!

Idag har jag varit effektiv, rätt så i alla fall. Började morgonen med ett träningspass på Svea, höjde på allt så nu börjar musklerna snart värka... Idag har jag även bokat biljett hem vid jul, Denisa och jag åker vår underbara 10-timmars buss ner till Kalmar, det är tur att vi har sällskap av varandra! Sen när det var gjort ringde jag mamma och pratade lite med henne sen ringde jag mitt gamla JC i Karlskrona och pratade lite med Annika och Micke, hörde efter om de behövde hjälp några dagar där innan jul, när jag ändå är hemma liksom! Vore askul att jobba där lite innan jul ju då alla är så glada och handlar julklappar, få tillbaka den gamla JC Karlskrona-känslan!!! I alla fall Micke skulle kolla upp det och ringa sen.

Och nu var det tänkt att jag skulle läsa två kapitel till inför diskussion 2, men jag är så uppspelt så jag kan inte koncentrera mig på det. Får interneta lite först och lugna ner mig haha!
Ååååå va skönt det ska bli att åka hem!

peace

Inga kommentarer: