8.4.09

bergkvara!

Nu är jag hemma i Bergkvara, kom till Kalmar 16,25 så då hämtade pappa upp mig. Det var rätt mycket kallare här än i Göteborg men får hoppas på mer värme imorgon! 

Ikväll har jag och pappa varit på modevisning/poesikväll på Kulturmagasinet. Mamma och hennes konstnärsvänner brukar ha poesikvällar och dramakvällar med mera och ikväll var det då modevisning/poesikväll. Så då gick de mannekänger med kläder från Anno 1890 (med märken som Noa Noa och liknande), jättesnygga kläder faktiskt, var en klänning som jag gillade riktigt mycket. Så först så gick de och visade upp kläderna sen innan den andra kom in så läste de en dikt. Mamma hade skrivit sina själv, imponerande. 

Träffade min gamla mellanstadielärare där med och en gammal syslöjdslärare plus massa kompisars mammor, kul kul.

Ja just det jag har även provkört min brorsas nya bil, den gick som fan! 290 hästkrafter dundrade jag fram med på Bergkvaras gator, tjoho! Jag har fått lov att låna den nu medan han är på träningsläger med fotbollen i Holland, sweeeeet! 


peace

Inga kommentarer: