22.4.09

naturhistoriska

Idag har Björn och jag varit på Naturhistoriska museet, blåvalen och elefanten är så sjukt stora! Jag klappade en mink (jag förstår varför folk vill ha deras pälsar!) och en igelkott (ingen päls tack!). Ja de var förstås uppstoppade. 

Imorgon blir jag ensam hemma för en vecka, Björn ska upp och jobba på Sandviks årsstämma. Fast jag åker i och för sig nog till Jönköping i helgen och så nästa vecka ska jag ju på möte i Stockholm så det ska nog gå bra! 

Verkar som att jag har sommarjobb fixat nu i alla fall, skönt det. Fast ska jag till London så behövs det ju inte, men vet inte om jag är så sugen på London det är ju verkligen en stor möjlighet, om jag nu ens får det men ska på intervju i alla fall (på engelska :S ), men samtidigt så känner jag att jag vill få klart allt med skolan och utbildningen och skaffa ett hem här i Göteborg. Mycket fram och tillbaka i den frågan... blir förvirrad. Hmm...


peace

Inga kommentarer: