28.4.09

snurrigt värre

Nu har jag precis tackat nej till en intervju för internshipet i London, jag kände att det inte passade in i mitt liv just nu. Jag vill få klart min examen och göra mitt ex-jobb riktigt riktigt bra såklart. Ska söka en 30 poängs kurs i konstvetenskap att läsa till hösten, då kommer jag i alla fall ha poäng så det räcker och blir över. Visst examen dröjer ett halvår men vad gör det egentligen en del gör ju inte klart förrän 15 år så ett halvår får jag väl ändå tåla. Det känns bra, nu ska jag börja mitt Göteborgsliv! Har fått sommarjobb med :) Ska jobba på JC (surprice!!) i Nordstan, ska bli grymt kul att jobba med Niklas igen med som jag jobbade med i Karlskrona för er som inte vet. JC-folk är alltid roliga med så då kan man kanske äntligen få sig lite egna vänner här i stan! 

Imorgon ska jag till Stockholm på möte med Lars Fuhre, designer och lärare på Beckmans. Vi ska gå igenom uppläget på ex-jobbet och jag kommer få reda på vilken del av arbetet som jag skall utföra, ska bli grymt spännande! Vi ska träffas på Beckmans det blir perfekt för det ligger nära Lisa så då hinner jag förhoppningsvis säga hej till henne med! 


peace

1 kommentar:

ika sa...

lycka till i sthlm.
och ja, gött med egna vänner. i know.