3.9.09

Coco before Chanel


En film som jag vill se i höst, Coco before Chanel, gillar Audrey Tautou. Ikväll ska jag ut och käka med the boys&girls från JC, något pastaställe i Linné det ska bli mycket trevligt.

Imorgon ska jag fixa ihop en presentation av mitt ex-jobb, 20 minuter tror jag man hade på sig att presentera, låter lite tycker jag.

Kanske lite lunch nu, sen färga utväxten och måla naglarna, eller...

Haha just det igår var jag en vända på stan och shoppade lite, köpte bland annat en födelsedagspresent till Björn. Vet inte om ni har läst att Göteborg har "invaderats" av tiggare från Rumänien (typ zigenare och annat löst pack) Sen när jag var på väg till vagnen, påsarna var rätt stora och i den ena var det ju ett stort paket i med och det blåste ute för fulla muggar, så vinden suger tag i mina påsar vilket resulterar i att de nästan drämmer till en zigenare som sitter på bron och tigger i huvudet hahahahaha vilken jävla ironi liksom! Jag hann med vagnen.

peace

Inga kommentarer: