16.9.09

orolig för mina jeans!


Jag har syndat...
Jag slängde in 3 par jeans i tvättmaskinen idag. 2 tillsammans med en mörk tvätt, självklart inget sköljmedel och ett par, mina kära Levi's, ligger just nu ensamma och rullar runt i maskinen. Två av paren har töjt ut sig så mycket så de var i behov av lite krympning och det tredje har åkt för mycket kommunalt!

Jag skulle vilja göra något coolt med alla mina jeans, har förutom de på bilden även 3 papperspåsar med jeans nere i källaren... Hade varit coolt att ha en jeanshylla som på JC, hade ju lätt fyllt ut en hel. Eller borde jag sälja av en del, har ju minst 10 par som är använda max 2 gånger, men nej det vill jag inte. Det värsta är att jag endast använder 2 par av alla dessa just nu...skäms typ.

Hoppas mina Levi's överlever tvättningen och är lika snygga som innan. Måste varit väldigt intressant att läsa det här inser jag nu....

peace

2 kommentarer:

ika sa...

hur många jeans har du johny!?

johanna sa...

vet inte riktigt, runt 40+ kanske :S ooops!