27.11.06

i miss greece




Kolla hur skönt var det inte????? Elafonisi i miss you my darling beach!
Saknar iofs inte arbetet, pöh hotell och restuarangbranschen not my kind of work...
Jag är bättre på o göra ingenting haha!

Idag har jag varit i skolan i 3 timmar sisi först sålde Denisa och jag biljetter till GT-sittningen nästa vecka och sen var det grafik o layout lektion i 2 timmar, mais oui!

Imorgon har jag 3 timmars föreläsning i marknadsföringen och ja det var hela min skolvecka! Sen är det bara sitta hemma och illustrera bilen och komma på nyhetsgrafiken...

Eh ja, det är väl det som hänt idag haha... lr ja jag satt o pillade i photoshop i 30 minuter trodde jag men det var visst snarare mer än 2 timmar... vad ska jag säga tiden går fort ibland... haha!

Dagens bästa:
Mina tunna hårsnoddar

Inga kommentarer: