28.11.06

no shit sherlock!

om tre veckor är jag hemma, yeeiiii!!! och tillbaka på kino sisi!!!!!
<------ kino=) me like! israels o mina sjuka shotrace hehe vi försöker lura varandra genom att beställa turkisk peppar till oss själva och fernet till den andra... kommer aldrig glömma tabascoshoten, jag skulle vara nykter den kvällen sen "tvingar" Israel mig att ta den vad jag trodde goda shoten som luktade som ananas men nej den var inte god och nej den smakade inte ananas, det var vodka med tabasco så satans starkt och det blev ju inte bättre av att när jag bad om ngt att skölja ner den med utan att se efter vad jag fick helt plötsligt klunkar i mig en halv liter öl... nej det blev ingen nykter kväll som jag hade tänkt... damn you=) watch out jag har några kort i ärmen inför jul (kan man säga så haha??)
idag har jag varit lite seriös, pluggat marknadsföring, läst två kapitel eh nej inte ur kotlers satans bok, utan ur ett fint sammandrag av boken gjort av någon student, på svenska!! i love!

på fredag kommer min bror på besök från stockholm! måste planera nåt skoj vi kan hitta på! Flamingo måste han få uppleva hahahaha!! ja då blir det väl utgång torsdag, fredag och lördag den här veckan då... no shit!
Dagen bästa:
sten, sax och påse