29.11.06

Ändrade framtidsplaner!

Har tänkt om, jag ska satsa på det som mina kompisar tycker passar mig bäst (förrutom Susanne o Emelie på Jc som tycker jag borde bli rockstar haha) : hemmafru! It's the shit! Right? Då alltså utan allt det där städandet och tvättandet, det finns det andra som kan göra. Jag ska bara göra av med pengar och få oss att framstå som det mest lyckade paret någonsin... hahahahahaha!!! Ska dra mig neråt några breddgrader närmare bestämt till Monaco och hitta mig en satans snygg och rik man! Och sen bara att köra... host...så ja, en bra plan eller??? Mina dagar ska bestå av att vakna upp till en redan färdig frukostbuffé (eller vänta får man äta??) sen ska jag simma i poolen och sen köra in till shoppingstråket i "min" ferrari (såklart) och sen göra av med oförskämt mycket pengar på allt från skor till kaffe. Lite tid på gymet, sen köra till salongen och få mig fixad, sen självklart middag på den mest exklusiva restaurangen i Monte Carlo, om vi inte tar flygplanet till London vill säga... Och så ska jag leva resten av mitt liv... nej nej inte alls ensidigt eller på något sätt uttråkande... det är detta som kallas lyxliv (har jag hört???!!!!).

Idag har jag ätit två chokladbollar så nu mår jag jätte illa... hehe... den ena va inte ens god, satans pärlsocker på... visserligen köpte jag ju den själv så får la skylla mig själv men ändå!! Imorgon ska jag göra couscous-sallad mmm och sen ska vi hämta Carro vid tåget och sen till vår allra käraste vän systembolaget på besök javisst!
--------------> our favourite friend!!!!!!!!!!!!!!!

Dagens bästa:
delicatobollen med kokos



Inga kommentarer: