26.12.06

christmas in karlskrona

Ja jag somnade till Kalle Anka eller vad det nu är som börjar klockan 15 varenda julafton... ja jag var bakfull... vi hade festat och efterfestat rejält kvällen innan... kul och hänga med grabbsen och Karolina igen=)

Igår var det juldagen och idag när man mötte alla på stan, hej hade du kul igår? nej det var skittråkigt och så var jag så jävla full. Haha alla sa verkligen så, i like us! Det blev helt enkelt Mcdonalds för hela slanten idag! Igår natt flängde Adam och jag runt hela Kna för att hitta ett matställe utan kö... nej det gick inte så bra... vi hamnade till slut på Caspiens baguettaffär och kom därifrån med en vegetarisk och en kyckling/brie (kanske den längsta brie-biten någonsin!!!) Jag sov på en kudde på Adams och Fias golv, det gjorde ont..

Idag ringde folk en efter en och sa: - alltså förlåt om jag var dryg igår, jag var så full.
hahaha ingen kommer ihåg vad de gjorde igår så ingen chansar utan ringer istället alla man känner och ber om ursäkt i fall man gjort ngt konstigt hahaha!!! karlskrona i ett nötskal - thats why we love!

På torsdag ska jag träffa Pierre=) Ska bli så kul, vi har inte setts sen innan sommaren, han drog till England o jobbade som livvakt och jag drog till Grekland och på den vägen är det! Men på torsdag då jäklar ska det fikas och mysas inne i staun!!

Bilder från Kna hittills:










Dagens bästa:
Torsdag!

Inga kommentarer: