8.12.06

vi tycker om undulater

igår var det torsdag - javisst vi var på tenoren!
carro skulle sno en stol och bar upp den från nedervåningen till balkongen och sa att hon var tvungen att sitta på den för att få lite frisk luft...host!
Vi dansade och hängde på balkongen mest som vanligt... i dont know fick lära sig skål på ett antal olika språk när jag stog och trakasserade honom en stund, han verkade dock inte fatta att man skulle dricka efter varje skål med...suck! Nicolai försökte förgäves ge mig en puss på munnen efter en skål på tyskt vis, men icke jag vred o vände på huvudet som en galning hahhaha såg nog sjukt kul ut! Johan och jag stog och skrek ut repliker från Elf... eh nej inte så normalt... Chris och Johan såg för övrigt ut som två medlemar ur ett 90-tals pojkband och vi sjöng och dansade då helt enkelt Five och deras låt haha. När klockan blev 01.00 hade jag två nya meddelanden från Tessan: JOHANNA kom!!! och: kom! vi ska gå till karim!!! Jag ringer upp och frågar om hon skrev så bara för att jag skulle komma hahahaha!!!

I alla fall så traskade vi iväg hemåt Tjärna Ängar (we loooove!) och upp till Omar och Karim för lite efterfest. Vi lekte med deras fågel som heter Yassim (?) haha jag sa till karim att jag trodde deras fågel hatade mig för den ville inte sitta på mitt finger men då hämtade han den och satte på min axel hahahaha jag trodde den skulle bajsa på mig! Tessan och jag äter upp Donalds mat och undrar senare varför i ... han lagat mer mat, vilket matvrak liksom haha! Ja nej för vi hade ju inte ätit upp hans förra portion...
Sen gick vi väl hem till locus efter 3 nån gång kanske, den lååånga vägen hem säkert 15 meter! Tog hissen upp till Tessan för att, ja lite mer mat, göra nachos och äta kanelbullar, we like!
Sen vaknade man i morse och mådde väl ungefär som man förtjänade!

Idag har någon tappat sin salamiskiva på golvet på andra våningen, men ingen fara vi tog hand om den och skrev en lapp till den: who lost it?

Dagens bästa:
il trouve

Inga kommentarer: