15.12.06

grattis borlänge!

å gud - vaknade upp imorse inte alltför nykter eller onykter och tänkte what happened?
this happened:
pluggade ihjäl mig hela dagen i skolan - kom hem pluggade ihjäl mig lite till - gick ner till stefan och väntade på björn - gick upp till boris och denniz kök för lite förfest - blev full - tessan och carro blev ännu fullare fast på mångatan - gick till tenoren - drack glögg - rökte - dansade - rökte - rökte - dansade - flummade - fick en förklaring av camille - trakasserade omar och karim - såg den första söta killen från borlänge GRATTIS BORLÄNGE - skrek med johan - dansade - gruppfoto - elda jultomte med carro - hängde julkulor på johan och glitter - lekte soul calibur med carro hon med en vägpinne och jag med ett träd JA vi var KILIK - körde carro i en kundvagn eller ja sprang med carro i en kundvagn - välte - gick och pratade med ron - tillbaka på locus - låg i sofforna - efterfesten kom - jag gick och la mig - å gud...



1 kommentar:

Unknown sa...

hehe lekte soul calibur? skulle betala mkt för att få se de ;D