18.9.07

men va faaan...

satans dammsugare som expolderade eller nåt, kom en jävla massa rök ur den iaf... hann inte ens dammsuga klart, suck...

och kan ikea ge mina 6000 tillbaka, eller kan dhl fixa dit soffan, idioter.

inte nog med det, alltele kunde ju kanske meddelat mig på en gång att deras nät inte täcks på min nya adress, så hade jag ju sluppit betala 2 räkningar för ingenting.

ngt mer att klaga på, hmm... ja jag har tenta på lördag o nu har typ hela dagen gått och ja har inte fått ngt gjort....kul!

kom o skjut mig!


peace

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du att jag ska skjuta dig kommer jag direkt, det vet du. Skulle göra allt för dig! Puss!

Anonym sa...

men johanna. tänk positivt!
du sitter iaf inte i en rullstol och vill bli löpare.
upp med hakan, kunde vart värre..kanske?

Anonym sa...

Eller skjuta alla som köper nåt av dom sakerna?