24.9.07

omform - virtual for real

inspirationsseminarie ----->

det va kul och intressant, kaffet va äckligt...

det sjuka är att folk betalar för second life, gör ngt vettigt med pengarna istället, klart det är intressant med utveckling inom den virtuella världen men det känns kanske som att vi ska ta hand om vår riktiga värld i första hand, säger jag... :S haha, nej men grejen e tänker man på hur mkt pengar som läggs ut av användarna på ngt som inte finns på riktigt medan , ja jag vet klassiskern, situationen i afrika och andra u-länder e som den är, eller nej nu har jag nästlat in mig i ormgropen...damn.. isf kanske jag skulle sluta shoppa så mkt... aja glöm det som står ovan jag e ju lika blåst själv så haha!


peace

ps. pjotro.com ds

1 kommentar:

Anonym sa...

ja ett bra för-argument.
om möjligheten finns att man kan få leva i en låtsasvärld istället för att hjälpa svältande barnen skulle man ta den va?