11.9.07

soffa nr3

ja faktiskt, eller bara påtänkt nr2 och sen blev det nuvarande nr3 då... eh aja iaf så har jag efter många om och men nu äntligen en soffa uppe i lägenheten, vem trodde det skulle ske...

igår hyrde vi en liten lastbil körde o köpte soffan och sen började det 4 timmars långa slitet (inte för mig då..haha). Björn, Tjocksteffe och Cristofer slet som djur med att först försöka få in soffan i hissen men det gick inte så nästa möjlighet var ju då trappan... i säkert 2 timmar slet dom med att försöka få upp den i trappen, men icke, dom var så nära! så de sista alternativet och det som de lyckades suveränt med var upp genom balkongen, inte min utan grannens haha! Så med hjälp av danne och hinken med så lyckades dom få upp den smidigt och fint!
TUSEN TACK!!!

behöver jag säga att jag i stort sett bor i min soffa nu?


peace

1 kommentar:

Anonym sa...

wow! ska komma å hälsa på dig johanna!!