18.3.09

förvirrad

Okej kan inte bli mer förvirrad än vad jag är nu. Har försökt få tag i marknadschefen men inte lyckats. Ringde då växeln och frågade efter Fredrik Persson, som jag trodde han hette som jag hade pratat med några veckor tidigare. Men nej det finns ingen Fredrik Persson sa damen i växeln. Men seriöst jag kan väl inte ha hört så fel? Detta är inte bra. Jag ska försöka få tag i marknadschefen ännu en gång men sen skickar jag iväg ett mail till honom, måste ju få någon ordning på det här alltså! 

Ringde min moster idag också, för att värma upp lite innan jag ringde marknadschefen, så hon kopplade mig till tjejen som har hand om "internshipet" i London, hon var jättetrevlig och tyckte jag skulle skicka in mitt CV så snart som möjligt. Så nu ska jag försöka komponera ihop ett CV på engelska och det ska vara så bra så att de märker att jag har "excellent skills" i engelsk skrift. Tjoho önska mig lycka till haha! Det börjar i juni i så fall, det blir snabba puckar, ja hur det nu går med ex-jobbet. Jag hoppas verkligen det löser sig för jag har sett fram emot det så mycket! Gud vad jag babblar på bara, det blir väl så när man är förvirrad...


peace

Inga kommentarer: