20.3.09

yeah!

Finally! Nu har jag möte bokat med marknadschefen, så jäkla bra! Den 1 april klockan 9,00 (hoppas han inte försöker lura mig!) ska bli så grymt roligt! 
Så om 10 dagar blir det avfärd mot Göteborg och våren! Ska bli så nice att sitta på någon uteservering och njuta av vårsolen, icke att förglömma Heaven i Gothia Towers ska bli gott med deras räkmacka och goda vita viner, i love it! 

I eftermiddag har jag visning på lägenheten, får nog städa och diska lite innan dess. Som det är nu står det flyttkartonger lite här och där efter att jag tömde hyllsystemet som jag sålde aja lägenheten är ju fin i sig själv så det ska nog gå bra, det spelar ju ingen roll för min del heller så. 

Fan vad jag ser fram emot mitt ex-jobb, yeah!!!
Just nu förtränger jag allt annat som csn som tycker jag har tjänat för mycket och bristen på sommarjobb...det spelar ingen roll just nu för jag har världens roligaste ex-jobb! 


peace

Inga kommentarer: